Кількість
|
Вартість
|
||
|
Стробоскоп для двигунів YATO YT-7310
Усередині корпусу міститься ксенонова лампа з електронною тригерною системою і проста оптична система у вигляді лінзи, що фокусує, і відбивача. Імпульси, що керують лампою, беруться із системи запалювання. Потужність лампи береться від автомобільного акумулятора.
Лампа використовується для перевірки і регулювання моменту запалювання бензинових двигунів. Правильна установка моменту запалювання відповідно до рекомендацій виробника двигуна забезпечує повну потужність двигуна за мінімальної питомої витрати палива. Двигун внутрішнього згоряння для правильної роботи потребує потрібної кількості пального, повітря та електричної іскри, що спричиняє займання суміші в оптимальному положенні поршня в циліндрі. Виробник двигуна вказує момент запалювання, вказавши кут запалювання в градусах щодо верхньої точки повернення (GZP) поршня в циліндрі. Зазвичай це кілька градусів до GZP. Порівняння градуйованої шкали на корпусі зчеплення з табличкою на маховику зчеплення у світлі стробоскопа дає змогу визначити момент запалювання при працюючому двигуні.